Reklama w internecie - co i jak? Jak zacząć?


Reklama w internecie - jak zacząć?

 

Pewnie zastanawiacie się jak zacząć z reklamą w internecie... Postaram się Wam to rozpisać w podpunktach. Jeżeli macie jakieś pytania - śmiało, napiszcie!




 1. Strona internetowa

Strona internetowa responsywna to podstawa w działalności każdej firmy. Możemy z powodzeniem prowadzić bloga, a nawet zmieniać wszystkie elementy w prostym kreatorze graficznym. Dzięki blogowi na stronie możemy zyskać dodatkowy ruch ze słów kluczowych z wyszukiwarek internetowych takich jak Google, Yahoo, Bing.


2. Pozycjonowanie strony internetowej

Pozycjonowanie strony internetowej to istna podstawa w prowadzeniu strony. Najlepiej zlecić to firmie zewnętrznej takiej jak np. SeoBacklink.pl. Mamy wtedy pewność, że działania, które są prowadzone na stronie są wykonane z należytą starannością. Pozycjonowanie można też prowadzić samemu, lecz może się to wiązać z otrzymaniem kary od Google w postaci filtra lub całkowitego bana.

3. Wizytówka Google Moja Firma

Prowadzenie wizytówki Google Moja Firma, dzięki temu możemy zwiększyć odwiedziny na stronie nawet o 25%! Wystarczy, że będziemy pojawiać się pod odpowiednimi słowami kluczowymi na pierwszych pozycjach, a już zauważymy poprawę ruchu. Wypełnij wszystkie dane i prowadź wizytówkę zgodnie z zaleceniami Google.

4) Fora tematyczne i blogi tematyczne

Udzielaj się na takich stronach reklamując przy okazji swoją stronę internetową. Na wielu forach w sygnaturze jest możliwość wklejenia adresu naszej strony, na blogach zaś mamy taką opcję w komentarzach.


 5) Grupy tematyczne na facebooku

To świetny pomysł, aby rozkręcić fanpage Twojej firmy. Udostępniaj posty na grupach, które na to pozwalają, a zyskasz dodatkowe zasięgi.




6) Social Media - Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter

Prowadź aktywnie wszystkie swoje Social Media. Dodawaj posty, zwracaj uwagę na zdjęcia, zaangażuj odbiorców!


Myślę, że ten post w jakiś sposób zobrazował Wam jak zacząć z reklamą w internecie. W razie pytań, służę pomocą!


Komentarze